[Czuwaj] Harcerze w programach wyborczych

Gofer goferek w chrzanow.zhr.pl
Nie, 11 Wrz 2005, 19:01:19 CEST

Dnia 11-09-2005 o 16:32:17 <sztompel w o2.pl> napisał:

> Czuwaj!
>
> Nie wiem czy ktokolwiek z szanownych użytkowników listy oglądał audycje
> wyborcze w TVP, ale warto dokładniej się przyjrzeć reklamówce partii
> jakiejśtam narodowej prowadzonej przez Leszka Bubla....

Też ją zauważyłem jakiś tydzień temu i bardzo mnie to zdziwiło i
zniesmaczyło....
Po pierwsze Bubel to raczej "ciemna" postać polityki, prostolinijnie
mówiąc szef skinheadów.
po drugie w swojej reklamówce wygłasza poglądy rasistowskie i dyskretnie
nawołuje do nienawiści przeciw innym narodom.

> Otóż w czasie gdy wspomniany Leszek Bubel wygłasza swoje poglądy na
> temat pochodzenia większości polityków, pokazany jest filmik, w którym
> harcerze (na 99% z ZHP, gdyż naszywek ZHR nie stwierdziłem) stoją na
> warcie przed jakimś grobem wśród ogromnej ilości zniczy.

Dla mnie na 100% sa to harcerze z ZHP wystarczy aby ktoś z władz ZHP
pofatygował się do tego gościa bądź PKW i zgłosił ten fakt - jakiś
protest. Choć nie wiem czy to już nie zostało zrobione.

Goferek