[Czuwaj] www.naczelnik2005.net

Rafal Klepacz seascout w go2.pl
Czw, 15 Wrz 2005, 11:43:27 CEST

Drodzy listowicze,

Chciałbym Was zaprosić do serwisu internetowego zbudowanego specjalnie dla
Was - instruktorów, dla których ważna jest przyszłość Związku Harcerstwa
Polskiego.

Od mojego pierwszego kursu instruktorskiego wpajano mi, że najważniejszą
cechą dobrego instruktora jest odpowiedzialność. W trakcie mojej harcerskiej
służby chciałem być odpowiedzialnym instruktorem, ale też odpowiedzialnym
człowiekiem, odpowiedzialnym synem i mężem.

Dziś, swoją decyzję o kandydowaniu na funkcję Naczelnika ZHP również
tłumaczę odpowiedzialnością. Odpowiedzialnością za Związek, za jego
przyszłość.

Chciałbym stanąć na czele ZHP, aby zająć się tym co w ZHP najważniejsze -
wychowaniem, kształtowaniem postaw, dbałością o spójność zasad,
przestrzeganiem harcerskich wartości. Chciałbym dbać o to, by gdzieś
pomiędzy dyskusją o osobowości prawnej a zobowiązaniami finansowymi było
miejsce na Harcerstwo. Harcerstwo które rozumiem jako aktywność, służbę
sobie (rozwój), służbę innym, służbę Bogu i Ojczyźnie, oraz stawianie
wyzwań.

Zapraszam do odwiedzania serwisu, do zapoznania się z moimi poglądami
zawartymi w artykułach oraz "pytaniach i odpowiedziach". Zapraszam do
dyskusji, zadawania pytań i komentowania moich wypowiedzi.

WWW.naczelnik2005.net

Czuwaj!

Seascout
hm. Rafał Klepacz