[Czuwaj] www.naczelnik2005.net

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 16 Wrz 2005, 01:49:53 CEST

WWW.naczelnik2005.net
hm. Rafał Klepacz

Człowiek właśnie wraca z Warszawy, wydaje mu się, że coś wie, bo coś tam
miesza w Statucie, a tu proszę!
Przyznam, że zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie ta strona. Jest czytelna,
przyjazna w przeszukiwaniu. Gratuluję też zespołu ludzi, który udzielił
poparcia. Tak właśnie powinno się dziać przed Zjazdem.
Podzielam zdanie Rafała K. i Andrzeja w kwestii programu (strategii),
natomiast uwagi Rafała B. są może pomocne i cenne, ale może lepiej byłoby
gdyby napisał je do kandydata na priv.
Zwłaszcza, że do dziś nie zaspokoił mojej przynajmniej ciekawości i nie
podał powodu rezygnacji z ubiegania się o przewodzenie ZHP.

Nie jestem delegatem na Zjazd. Ale jesli i inni kandydaci postąpią tak jak
Rafał K. to zazdroszczę WAM delegatom konfortu pracy i wyboru oddając
należne słowa uznania Rafałowi B., bo to bez watpienia on jest praprzyczyną
tego co WAS dzis spotyka, a co 4 lata temu nie miesciło się w głowach
niektórym obecnym decydentom.

I jeszcze dodam, że Zespół Statutowy wprowadził dziś kilka postulowanych
poprawek do projektu. M.in. powrócono do funkcji Przewodniczącego, czyniąc
go rzeczywistym strażnikiem ideowym a nie pierwszym graczem w Radzie
Naczelnej. Wymienia sie ponownie komendantów i naczelnika jako władzę.
Doprecyzowano nazewnictwo grup wiekowych. Utrzymamo zaczerpnięte ze
strategii opisy czym jest ZHP itp.
Dobranoc.
SW