[Czuwaj] www.naczelnik2005.net

Pią, 16 Wrz 2005, 12:32:12 CEST

----- Original Message -----
From: "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, September 16, 2005 1:49 AM
Subject: Re: [Czuwaj] www.naczelnik2005.net

> WWW.naczelnik2005.net
> hm. Rafał Klepacz
>
> Człowiek właśnie wraca z Warszawy, wydaje mu się, że coś wie, bo coś tam
> miesza w Statucie, a tu proszę!
> Przyznam, że zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie ta strona. Jest czytelna,
> przyjazna w przeszukiwaniu.

Noooo... to ja chyba mam pecha albo ona mnie nie lubi ;-)))))))
Menu nie jest jej najsilniejszą stroną.

> Podzielam zdanie Rafała K. i Andrzeja w kwestii programu (strategii),

Ja mam zaś nadzieję, przegladając zamieszczoną własnie,
najnowsza wersję strategii, że nie będzie to ostateczna wersja.
(wersja z 10.09.2005)
http://strategia.zhp.pl/index.php?do=standard&navi=0048,0003,0005

> natomiast uwagi Rafała B. są może pomocne i cenne, ale może lepiej byłoby
> gdyby napisał je do kandydata na priv.
> Zwłaszcza, że do dziś nie zaspokoił mojej przynajmniej ciekawości i nie
> podał powodu rezygnacji z ubiegania się o przewodzenie ZHP.

Ależ Rafał B. nie zrezygnował z "przewodniczenia" tylko ze "stania na czele"
;-)  ;-)  ;-)

> I jeszcze dodam, że Zespół Statutowy wprowadził dziś kilka postulowanych
> poprawek do projektu. M.in. powrócono do funkcji Przewodniczącego, czyniąc
> go rzeczywistym strażnikiem ideowym a nie pierwszym graczem w Radzie
> Naczelnej.

Byle był to strażnik  "czynny" a nie pasywny.
Obecny przewodniczący raczej nie wykazał się w tym "temacie" specjalną
aktywnością.

> Wymienia sie ponownie komendantów i naczelnika jako władzę.

Tylko wymienia czy też daje się odpowiednie prerogatywy ?

> Doprecyzowano nazewnictwo grup wiekowych.

Czyli zadekretowano w Statucie aktualne podziały wiekowe ?
O ile pamietam 4 lata temu było tłumaczone, że winno to pozostać w
kompetencjach RN.
Czyzby zwolennicy obecnej "majsterki" bali się że nastepna RN
może jednak "pójść po rozum do głowy" i to zmienić.

Czesław