RE: [Czuwaj] Kandydaci do władz naczelnych

Rafal Klepacz seascout w go2.pl
Sob, 17 Wrz 2005, 21:56:37 CEST

Rafale,

Nie oczekuję od żadnego z trójki kandydatów pisania planów operacyjnych !

Z jednej prostej przyczyny. Ja nie chcę żeby coś tak ważnego jak plan
operacyjny do strategii, było tworzone przez kilka druhów i druhen przy
zielonym stoliku.

Plan operacyjny powinien być pisany przy maksymalnie szerokiej konsultacji
danego obszaru. Wyobrażam sobie to tak, że jeśli będziemy pisali plan
operacyjny do programu finanse, to konsultacji udzielą skarbnicy chorągwi,
specjaliści od spraw finansów, księgowi.

Ponadto bez sensu jest pisać plan operacyjny do dokumentu, który nie jest
zatwierdzony.

I najważniejsze, nikt nie będzie rozliczał Naczelnika z tego jaki plan
operacyjny zaprezentował na Zjeździe. Naczelnik będzie rozliczany z tego czy
i jak zrealizował strategię.

Dlatego dyskutujmy Rafale nad strategią. Spierajmy się, czy jej zapisy są
słuszne, czy to brzmienie które jest powinno zostać czy nie. Tam jest
miejsce na dyskusję programową.

Ja prezentując siebie, swoje kompetencje do realizacji strategii,
przedstawiam moje poglądy w formie typowej dla stron internetowych - FAQ.
Taką przyjąłem formę. Choć mógłbym przyjąć inną - mógłbym napisać manifest
programowy. Albo plan operacyjny do strategii. Albo własną wersję strategii.

Każdy kandydat może wybrać sobie dowolną formę prezentacji swoich poglądów -
ja wybrałem taką. Nie podoba Ci się? Rozumiem to - oczekujesz czegoś innego.
Po prostu na mnie nie głosuj. Chcesz dowiedzieć się czegoś szczególnego?
Zadaj pytanie: poprzez serwis naczelnik2005.net, do mnie na priv lub
jakkolwiek chcesz inaczej.

Wracając do Twoich odezw... Skład GK pojawi się wkrótce na stronie.
Materiałów programowych też przybędzie. "Programu" czy "Planów operacyjnych"
nie będzie.

Pozdrawiam ciepło

Seascout
hm. Rafał Klepacz