RE: [Czuwaj] kandydatka na funkcję Naczelnika

Rafal Klepacz seascout w go2.pl
Nie, 18 Wrz 2005, 14:51:43 CEST

Tomek napisał:

:Jak do tej pory mam wrazenie, ze za malo sie o tym mowi. Mowimy duzo o
:programie, ksztalceniu (i bardzo dobrze), ale jakos brakuje mi jasnych
:deklaracji, ze komornik juz wiecej nie bedzie blokowal kont w calym ZHP, ze

:nie musimy martwic sie o majatek w choragwich i hufcach itp. itd.

A ja wyczuwam - dla odmiany zmęczenie tym tematem. Zgadzam się z Tobą, że
finanse - w sytuacji jakiej jesteśmy to być - albo nie być, ale często
słyszę głosy, że my tylko o obciążeniach, o osobowości prawnej, o VAT, o
długach - a gdzieś umyka aspekt wychowawczy ZHP.

Zresztą podobne zastrzeżenia usłyszał Rafał Bednarczyk 4 lata temu, gdy
podniósł również te akcenty: "Druh nam chce tu firmę zrobić".

Więc - jak wszędzie - pewnie najlepsza jest jakaś równowaga...

Seascout