Fw: [Czuwaj] Kandydat na skarbnika i sprawy majatkowo-finansowe

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Nie, 18 Wrz 2005, 22:01:15 CEST

> Więc specjalnie dla Ciebie, gdy już skończymy opracowywać wszystkie
pytania,
> mogę dla Ciebie zrobić spójny dokument pogrupowany w działy. Tylko boję
się,
> że Ciebie i tak to niezadowoli... :)
 Pozdrawiam
> Seascout

Ja myślę dokładnie tak samo. Rafał B. sam nie odpowiada na pytanie dlaczego
on zrezygnowała z kandydowania, a w Twoim przypadku uprawia niestety po
prostu czepiactwo. Ciekawe czy równie mocno będzie egzaminował Dorotę. A już
wizja skarbnika wyglada mi na taką, która ma kogoś bardzo konkretnego
wyeliminować z kręgu Twoich kandydatów.

Nie ograniczając absolutnie dyskusji na liście zachęcam do dania szansy i
czasu każdemu z kandydatów na zaprezentowanie siebie i swojej ekipy,
pomysłów. Każdemu zadawajmy pytania. Może ktoś najbardziej aktywny zaprosi
druhnę Teresę Hernik do zapisania się na listę?
Przepraszam, że wcześniej pusty mail mi się puścił.
SW