[Czuwaj] Kandydat na skarbnika i sprawy majatkowo-finansowe

Maciej Syska, 13 Wołomińska Drużyna Harcerska czarna13 w alte.pl
Nie, 18 Wrz 2005, 22:20:50 CEST

----- Original Message -----
From: "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>

> Ja myślę dokładnie tak samo. Rafał B. sam nie odpowiada na pytanie
> dlaczego
> on zrezygnowała z kandydowania, a w Twoim przypadku uprawia niestety po
> prostu czepiactwo.

A mnie się wydaje, że pytania o powody rezygnacji do bylego kandydata i o
sklad proponowanej gk, czy progam do obecnego sa pytaniami zupelnie innymi i
nie mozna ich wzajemnie przeciwstawiac...
Rafał jest pewnie trudnym wyborcą, ale to z pożytkiem dla wszystkich...

>Ciekawe czy równie mocno będzie egzaminował Dorotę.

Jeśli nawet nie Rafał B., to jakis "czepialski" egzaminator napewno sie
znajdzie, o to nie trzeba sie obawiac...

>A już
> wizja skarbnika wyglada mi na taką, która ma kogoś bardzo konkretnego
> wyeliminować z kręgu Twoich kandydatów.
A moze to tak, ze ta wizja jest poprostu zasadna...?

> Nie ograniczając absolutnie dyskusji na liście zachęcam do dania szansy i
> czasu każdemu z kandydatów na zaprezentowanie siebie i swojej ekipy,
> pomysłów. Każdemu zadawajmy pytania.
 Mam wrażenie, że pytania są do wszystkich kandydatów. Z tym, ze trudno
zadać je ww ten sposób druhnie Teresie, bo hmmm... trudno sie z nia
porozumiec internetowo...
Ale to oczywiście punkt dla Rafała Klepacza, bo przynajmniej teoretycznie,
jest kandydatem bardziej obecnym na harcerskich forach dyskusyjnych,
odpowiada na pytania delegatów... itd.
Ciekaw jestem jak ta otwartość i promocja przełoży się na wynik wyborczy.
Powie nam to pewnie więcej o instruktorach ZHP niż nie jeden spis...

Pozdrawiam,
Maciek Syska