[Czuwaj] Kandydat na skarbnika i sprawy majatkowo-finansowe

TOGRO.pl togro w togro.pl
Nie, 18 Wrz 2005, 22:22:09 CEST

Wpisalem na stronie Kandydata slowo "skarbnik" i znalazlem jedna odpowiedz -
mowa o skarbniku choragwi opolskiej w kontekscie pytania o jej rozwiazanie.

Obecnie majatkiem ZHP zarzadza tandem Naczelnika i Skarbnika. Wiec ja bym
chcial poznac odpowiednio wczesniej kandydata na Skarbnika, zeby miec
jeszcze szanse przekonac sie co za czlowiek ma wspoldecydowac o sprawach
majatkowych Zwiazku i jakie ma zdanie na rozne drazliwe tematy.

Jedni lepiej czuja sie w kwestiach programu, ksztalcenia, wychowania, a ja
sie dobrze czuje w sprawach "technicznych i finansowych". Stad moje pytanie.
I takich jak ja delegatow bedzie pewnie wiecej.

Wiec troche mnie martwi odpowiedz Rafala K., ze "jest juz zmeczony tym
tematem".
Na ww. stronie jest 14 pytan, ale tylko 2 z nich dotycza finansow. Zresztą
odpowiedzi na te pytania są bardzo enigmatyczne. Wiec uwazam, ze to nie jest
podzial 50/50.
Apeluje wiec do Rafala i pozostalych kandydatow (wiem o Druhnie Teresie
Hernik i Dorocie Calce, ale mozliwe, ze jest ich wiecej), o jasniejsze
wypowiadanie sie w sprawach majatkowych. Bez pustych hasel. Z konkretnymi
pomyslami. Jeden z kandydatow przeciez wygra i bedzie mial szanse skorzystac
z pomyslow innych.

Chyba, ze doszlismy juz do etapu - "Jesli mnie nie wybierzecie to zabiore
swoje pomysly ze soba!"...
Jesli tak, to robi sie zalosnie...

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki