[Czuwaj] Kandydat na skarbnika i sprawy majatkowo-finansowe

Rafal Klepacz seascout w go2.pl
Nie, 18 Wrz 2005, 17:33:17 CEST

No i widzisz Rafał... Ja o niebie Ty o chlebie...

Postaram się zatem prosto:

1. Nie irytuję się... właśnie cierpliwie wyjaśniam :)

2. Nie sprecyzowałeś czego oczekujesz. Za każdym razem wzywasz mnie do
czegoś innego,

3. To czym zamierzam przekonać delegatów do siebie są informacje na mojej
stronie WWW.naczelnik2005.net
Strona wystartowała 15 września i ciągle uzupełniamy materiały. Dziś jest 14
pytań, w przyszłości będzie ich dużo więcej. Wszystkie pojawią się na
stronie na tyle wcześnie byś mógł jeszcze przed zjazdem zapoznać się z moimi
opiniami. Gdy zarejestrujesz się w serwisie, będziesz mailem powiadamiany o
wszystkich zmianach.

Pozdrawiam

Seascout

hm. Rafał Klepacz