[Czuwaj] Kandydat na skarbnika i sprawy majatkowo-finansowe

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Nie, 18 Wrz 2005, 17:20:36 CEST

Witam wszystkich,

Rafal Klepacz byl uprzejmy odpowiedziec
na moj post tak:

> Rafał, to zdeklaruj wreszcie co według Ciebie jest programem
> wyborczym.
drogi kandydacie na naczelnika! Ja nie musze nic deklarowac.
Moja jedyna deklaracja jako delegata na zjazd to skreslenie
odpowiedniej osoby na kartce wyborczej.
To Ty jestes kandydatem i Ty mnie masz przekonac Twoimi
deklaracjami.
I nie irytuj sie prosze bo jako delagat na zjazd mam
obowiazek pytac kandydata o jego program, a Ty jako
kandydat masz obowiazek uprzejmie i cierpliwie
delagatowi odpowiadac. Prawda?

> Bo raz jest to program dla Związku, raz są to
> plany operacyjne do strategii, raz strategia ma "osłabione
> zapisy", a teraz są wyważone akcenty...
>
> Ja się pogubiłem.
nie mozesz sie gubic. Kandydat na naczelnika nie moze sie
gubic!!! Na pewno masz przemyslany plan tego
co chcesz w zwiazku zmienic. Na pewno masz przemyslane
rozwiazania jak nalezy zwiazek zmienic.
To tylko podziel sie tymi przemysleniami z nami
szarymi delegatami na zjazd.
Poza tym chyba takie proste zadanie kilku pytan
przez jednego delegata na zjazd nie moze w kandydacie
wywolywac uczucia zagubienia.
Kandydat na naczelnika powinien konsekwentnie wskazywac
swoj cel i w dostepny dla wszystkich sposob go objasniac.

> W moim przypadku, to o co teraz wołasz
druhu kandydacie - ja o nic nie wolam. Jestem tak jak
prawie 200 innych delegatow obdarzony zaufaniem
spolecznym w celu miedzy innymi wyboru najlepszych
wladz mojego zwiazku. Moi wyborcy zobowiazali mnie
do zadawania pytan. Prosze wiec odnosic sie do mnie
z nalezytym szacunkiem bo mnie juz wybrano i stoja
za mna moi wyborcy

> jest w pytaniach i
> odpowiedziach na mojej stronie. Taką przyjąłem formę
> prezentacji tych "akcentów". Można przyjąć inną...
no ja widac jestem jednym z tych mniej rozgarnietych
delegatow, ktorzy w oparciu o 14 pytan i odpowiedzi
nie sa w stanie zrozumiec co trzeba zrobic od razu
po przejeciu steru zwiazku, a co pozniej, jakie
sa wzajemne relacje sposobu zarzadzania zwiazkiem
do realizacji misji wychowawczej i jak zmiana osobowosci
prawnej (ktora zreszta popierasz) wplynie np. na jednolitosc
standardow zwiazkowych

> Więc specjalnie dla Ciebie, gdy już skończymy opracowywać
> wszystkie pytania, mogę dla Ciebie zrobić spójny dokument
> pogrupowany w działy. Tylko boję się, że Ciebie i tak to
> niezadowoli... :)
alez nie chodzi o to, aby mnie zadowolic. Chodzi o to,
aby pokazac ze sie przemyslalo sposob rozwiazywania
problemow ze wszystkich plaszczyzn dzialalnosci zwiazku.
Wlasnie pogrupowac w dzialy, opatrzec komentarzami laczacymi
poszczegolne zagadnienia, pokazac jak jedne decyzje wplywaja
na drugie, ukazac priorytety. Slowem pokazac pomysly
nowej wladzy na wladzy tej sprawowanie.

Reasumujac Druhu Kandydacie: mniej irytacji ze ktos Cie pyta
o Twoje zamiary skoro kandydujesz, a wiecej cierpliwego
i uprzejmego objasniania, tlumaczenia, przewodzenia.

pozdrawiam
R. Bednarczyk