[Czuwaj] Kandydat na skarbnika i sprawy majatkowo-finansowe

Rafal Klepacz seascout w go2.pl
Nie, 18 Wrz 2005, 16:39:56 CEST

Rafał napisał:

:Takie deklarowanie, co jest zdaniem kandydata wazne,
:za co nalezy wziac sie od razu, a co moze poczekac, jak
:nalezy wywazyc akcenty to wlasnie program wyborczy.
:Ale wiem juz, ze Rafal Klepacz jest przeciwny tworzeniu
:takiego programu wiec pewnie niepotrzebnie po raz kolejny
:o tym pisze

Rafał, to zdeklaruj wreszcie co według Ciebie jest programem wyborczym. Bo
raz jest to program dla Związku, raz są to plany operacyjne do strategii,
raz strategia ma "osłabione zapisy", a teraz są wyważone akcenty...

Ja się pogubiłem.

W moim przypadku, to o co teraz wołasz jest w pytaniach i odpowiedziach na
mojej stronie. Taką przyjąłem formę prezentacji tych "akcentów". Można
przyjąć inną...

Więc specjalnie dla Ciebie, gdy już skończymy opracowywać wszystkie pytania,
mogę dla Ciebie zrobić spójny dokument pogrupowany w działy. Tylko boję się,
że Ciebie i tak to niezadowoli... :)

Pozdrawiam

Seascout