[Czuwaj] Kandydat na skarbnika i sprawy majatkowo-finansowe

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Nie, 18 Wrz 2005, 23:30:18 CEST

Witam,

Slawek Was byl uprzejmy napisac:

> Rafał B. sam nie odpowiada na
> pytanie dlaczego on zrezygnowała z kandydowania,
Slawku - bardzo przepraszam, ale czy Ty masz jakies
klopoty z poczta elektroniczna z tej listy?
Odpowiedzialem na Twoj list gdzie po raz kolejny
napisalem, ze powodem mojej rezygnacji byly wzgledy
osobiste

> a w Twoim
> przypadku uprawia niestety po prostu czepiactwo.
o tak. W koncu wyjatkowo zlosliwym czepiactwem jest
pytanie kandydata na naczelnika jak zamierza zarzadzac
zwiazkiem jesli go wybierzemy. No i z kim zamierza to
robic. To wyjatkowy nietakt z mojej strony...
Mysle Slawek, ze akurat ja jestem w pelni upowazniony
do tego, aby takie pytania kandydatowi na naczelnika
zadawac - ja sam sie poddalem 4 lata temu weryfikacji
zjazdu, ktory mnie specjalnie nie oszczedzal.
A program przygotowalismy i potrafilismy o nim
opowiadac.

> Ciekawe czy
> równie mocno będzie egzaminował Dorotę.
alez oczywiscie - chyba ze Dorota sama przedstawi
program i zespol i nie trzeba go bedzie z niej wyciagac
tak jak z Rafala Klepacza

> A już wizja skarbnika
> wyglada mi na taką, która ma kogoś bardzo konkretnego
> wyeliminować z kręgu Twoich kandydatów.
wizja skarbnika ktora opisalem jako modelowa dla mnie?
Ona okresla kandydata, ktory sie do tego nadaje moim
zdaniem. Nie wiem nic o kandydacie Rafala Klepacza
na skarbnika - na stronie nie ma o nim slowa, a podobno
dotychczasowe pogloski o kandydacie na skarbnika w zespole
Rafala Klepacza sa juz nieaktualne.
Nie pisze Slawku wymagan na skarbnika aby kogos wyeliminowac.
Pisze takie wymagania, aby wybrac szukac wsrod przygotowanych
do tej funkcji kandydatow.

> Nie ograniczając absolutnie dyskusji na liście zachęcam do
> dania szansy i czasu każdemu z kandydatów na zaprezentowanie
> siebie i swojej ekipy, pomysłów. Każdemu zadawajmy pytania.
alez wlasnie zadaje pytania po to, aby kandydaci mogli
na nie odpowiadac. No ale jesli oni programowo ich
unikaja to nie jest powod do zadowolenia

> Może ktoś najbardziej aktywny zaprosi druhnę Teresę Hernik do
> zapisania się na listę?
ja bede w Gk ZHP w czwartek na spotkaniu programowym - sprobuje
druhne naczelniczke zaprosic na liste

pozdrawiam serdecznie, szczegolnie Slawka Wasia
R. Bednarczyk