[Czuwaj] o programie i strategii

Maciej Syska, 13 Wołomińska Drużyna Harcerska czarna13 w alte.pl
Pon, 19 Wrz 2005, 09:18:24 CEST

----- Original Message -----
From: "basiafm" <basiasmola w poczta.fm>

> Otoz ze strony
> www.wybieram.pl przekopiowalam ponizej cos, co oficjalnie nazywa sie tam
> PROGRAMEM Platformy Obywatelskiej (nr 1 w sondazach przedwyborczych na
> dzien dzisiejszy, chociaz spada) i na ile ten program rozumiem, to
> jest on bardzo ogolny, haslowy, nie widze w nim zadnych planow
> operacyjnych,

Platforma Obywatelska w wyborach 2005 prezentuje także program
gospodarczy... Tyle, ze ten z wyborów 2001 r. PO nie przedstawila konkretow
swojej przyszlej polityki gospodarczej, nie przeprowadzila wyliczen...
Czy chciałbym, żeby kandydaci na naczelnika prezentowali program sprzed 4
lat? Czy chcialbym, zeby kazano mi wybierac sposrod "poboznych zyczen"?
Chyba nie. I chyba programy partii politycznych nie zawsze sa wzorem...

Pozdrawiam,
Maciek Syska