[Czuwaj] o programie i strategii

misiek keisim_red w wp.pl
Pon, 19 Wrz 2005, 12:02:09 CEST

----- Original Message -----
From: "basiafm" <basiasmola w poczta.fm>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, September 19, 2005 12:13 AM
Subject: Re[2]: [Czuwaj] o programie i strategii

> Czuwajcie,
> z ciekawoscia sledze dyskusje o "strategii", "programie"
> i "planach operacyjnych" w kontekscie Zjazdu i kandydatow na
> Naczelnikow i porownuje sobie to, czego mozemy wymagac jako delegaci
> na Zjazd ZHP od tychze kandydatow z tym, czego powinnismy wymagac od
> partii zglaszajacych swoich kandydatow do parlamentu. Otoz ze strony
> www.wybieram.pl przekopiowalam ponizej cos, co oficjalnie nazywa sie tam
> PROGRAMEM Platformy Obywatelskiej (nr 1 w sondazach przedwyborczych na
> dzien dzisiejszy, chociaz spada) i na ile ten program rozumiem, to
> [...]
Druhno być może dryhnę przekonuje taki "program", mnie nie .Oczekuję po
takim dokumencie czgoś więcej, dlatego zapewne na PO głosował nie będę. Tak
samo ma się to do funkcji naczelnika. Nie znam dobrze ani kandydatów, oni
osób z którymi zamierzają w przyszłości tworzyć GK, ani dokładnego pomysłu.
Dlatego przyłączam się do "czepialskich" i chciałbym jednak znać szczegóły.
Informacja, że "niedługo pojawi się na stronie" mnie nie satysfakcjonuje.
Skoro może pojawić się na stronie, to równierz można wysłać na listę. 14
pytań na stronie www.naczelnik2005.net narazie nie odpowiadają na moje
wątpliwości czy zrobię dobrze głosując na dh. Klepacza. Ludzie którzy
wybrali nas na swoich przedstawicieli chcieliby wiedzieć, kto będzie
prowadził ich związek w przyszłości. Wydaje mi się zatem, że im więcej
padnie odpowiedzi na nasze pytania, oraz będą bardziej szczegółowe, tym
lepiej dla kandydatów.

Michał Markcuki