[Czuwaj] o programie i strategii

Pon, 19 Wrz 2005, 16:57:29 CEST

Dnia poniedziałek 19 września 2005 12:02, misiek napisał:
> Dlatego przyłączam się do "czepialskich" i chciałbym jednak znać szczegóły.
> Informacja, że "niedługo pojawi się na stronie" mnie nie satysfakcjonuje.
> Skoro może pojawić się na stronie, to równierz można wysłać na listę. 14
> pytań na stronie www.naczelnik2005.net narazie nie odpowiadają na moje
> wątpliwości czy zrobię dobrze głosując na dh. Klepacza. Ludzie którzy
> wybrali nas na swoich przedstawicieli chcieliby wiedzieć, kto będzie
> prowadził ich związek w przyszłości. Wydaje mi się zatem, że im więcej
> padnie odpowiedzi na nasze pytania, oraz będą bardziej szczegółowe, tym
> [...]

To mam rozumieć, że jakby teraz były wybory, to byś zagłosował na dh Hernik
albo dh Całkę? Bo Rafała odpowiedzi Cię nie przekonały?

Rafał Klepacz jest już do przodu. Czepiajcie się na razie innych kandydatow
żeby wyrownali, to będzie miało sens. Poznamy wszystkich i będzie można
świadomie wybrać.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)