[Czuwaj] o programie i strategii

misiek keisim_red w wp.pl
Wto, 20 Wrz 2005, 00:05:20 CEST

>To mam rozumieć, że jakby teraz były wybory, to byś >zagłosował na dh
>Hernik
>albo dh Całkę? Bo Rafała odpowiedzi Cię nie przekonały?
Nie, nie zagłosowałbym tak.

>Rafał Klepacz jest już do przodu.
Owszem jest do przodu dlatego chciałbym poznać nieco szczegółów.

>Czepiajcie się na razie innych kandydatow
>żeby wyrownali, to będzie miało sens. Poznamy wszystkich i >będzie można
>świadomie wybrać.
 Bardzo chętnie. Jednak pozostali nie wykazali narazie żadnej inicjatywy,
toteż chciałbym lepiej poznać poglądy tego, który coś już przedstawił,
ażebym w przyszłości instruktorom z hufca Łódź- Bałuty i Łódź-Widzew, mógł
bez przeszkód powiedzieć wybrałem w waszym imieniu dh.X ponieważ przekonał
mnie swoją wizją ZHP. Więc znając szczegóły bardziej mnie zachęci. Powtarzam
niestety,że nie znam nikogo z trójki kandydatów i nie wiem jakie poglądy
głoszą. Rzucić hasłem jest łatwo, trudniej poprzeć hasło konkretnym czynem.

Michał Markucki