[Czuwaj] ...a za brata uważa każdego innego harcerza. (było: Kandydat na skarbnika i sprawy majatkowo-finansowe)

Witold Węgorkiewicz witek w harcerstwo.net
Pon, 19 Wrz 2005, 19:58:16 CEST

Dla przypomnienia:

4. Harcerz w każdym widzi bliźniego,
   a za brata uważa każdego innego
   harcerza.

Drodzy, kompletnie mi się nie podoba sposób
prowadzenia tej rozmowy. Sposób w jaki, Rafale B.,
prowadzisz tę dyskusję jest dla mnie trudny
do przyjęcia.

Po pierwsze, widzę rozdźwięk pomiędzy tym
CO mówisz, a tym JAK mówisz. Te kilka wiadomości
które wysłałeś na listę, wygląda jak materiał
do ćwiczeń z brudnej erystyki, której teorię
wykładał nam swego czasu Olek Senk.

Zachowujesz się napastliwie. Rozszerzasz cudze
wypowiedzi, próbując nadać im sens niezamierzony
przez autorów. Przedstawiasz wygodne dla siebie
subiektywizmy jako powszechnie uznane fakty.

Odbieram to nie jako dociekliwość, tylko próbę
zdyskredytowania Rafała K. w naszych oczach.
Albo leczenie własnych kompleksów cudzym kosztem.

Uprzejmie proszę o opamiętanie.

Witek