[Czuwaj] Kandydat na skarbnika i sprawy majatkowo-finansowe

Pon, 19 Wrz 2005, 22:15:15 CEST

Dnia poniedziałek 19 września 2005 21:31, TOGRO.pl napisał:

> Ja to zrozumialem troche inaczej.
> Rafal K. postanowil zaistniec w swiecie internetu i byl zapewne swiadom
> tego, ze wielu jest w nim pieniaczy i oszolomow (chocby takich jak ja).
> Druhna Teresa byc moze (nie mam bladego pojecia) uznala, ze bedzie
> pozyskiwac glosy spotykajac sie z delegatami na herbatce, na zbiorkach itp.
> I NIE MUSI byc w internecie.

To zrozumieliśmy to jednakowo.

> Tylko dlatego, ze uzyles takiego sformulowania bylem nim mocno
> zniesmaczony. Do tego jeszcze dodales slowo "obowiazek"...

To była prośba do mojego delegata. Prośba, żeby tak powiedział, bo byłoby to
po linii jego dotychczasowych wypowiedzi skierowanych do kandydatow na
funkcję naczelnika (kandydat nie może się gubić, kandydat musi mieć plan
operacyjny, kandydat ma obowiązek odpowiadać cierpliwie, kandydat powinien
konsekwentnie wskazywac swoj cel i w dostepny dla wszystkich sposob go
objasnia itp.). Liczę, że tę twardą linię zachowa także w rozmowach z innymi
kandydatami.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)