[Czuwaj] Statuty Re: kampania wyborcza - przewodniczšcy

Bartek Szumski b-szumyk w wp.pl
Śro, 21 Wrz 2005, 13:37:57 CEST

From: "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>
> Oczywiście, ze ma sens! Właśnie 15 września uwzgledniliśmy kilka różnych
> uwag. A teraz jest ostatnia szansa bo w sobotę Rada być może przyjmie
> projekt statutu jako dokument na Zjazd od ustępującej władzy. I chyba tak
> samo postąpi ze strategią.
> SW

Jeżeli tak postąpi to bardzo źle świadczy o ustępującej władzy ponieważ
obecny projekt statutu jest bardzo niespójny z projektem strategii.
Tworzenie nowego statutu odbywało się pod prymatem wprowadzenia obowiązkowej
osobowości prawnej dla chorągwi i jak widzę ograniczeniu roli
przewodniczącego.

Dlatego te dwa dokumenty są teraz w wielu miejscach bardzo sprzeczne.

Jako przykład niech posłuży samo podejście do wprowadzenia osobowości
prawnej, czy też rozdzielenie funkcji wychowawczych od gospodarczych.

Zgadzam się z Czesławem, że inne projekty pojawią się dopiero po
"zamknięciu" projektu zespołu statutowego.
I liczę że się pojawią - bo obecne zapisy statutu bardzo mi się w niektórych
miejscach nie podobają.

Czuwajmy !

hm. Bartek Szumski HR
szumyk w poczta.onet.pl