RE: [Czuwaj] Sondaż wyborczy"Czuwaj" - czy tylko?

Rafal Klepacz seascout w go2.pl
Czw, 22 Wrz 2005, 23:59:03 CEST

Olek napisal:

Moje studia, choc socjologiczne, metody ilosciowe i statystyke traktowaly po
macoszemu, <ciach!>
 A jak prognozowac wynik Zjazdu?
Chyba najlepiej wylosowac kilkanascie osob sposrod tej populacji, ktora
rzeczywiscie dokona wyboru - czyli sposrod delegatow (a ile w ogole jest
delegatow?)
_________

Ja konczylem te same studia co Ty :)
W tym samym instytucie :)

I wiem jedno - kilkanscie osob nie zapewni nam reprezenatatywnosci populacji
delegatów.
Delegatów jest w sumie około 200. To za mala grupa, by badac reprezentacje.
Jedyne rzetelne wyniki można mieć po przebadaniu 100% populacji delegatów.

Będziemy mieli to badanie w dniu wyborów... ankieta badawcza to będzie karta
do glosowania, a raportem z badania będzie protokół komisji skrutacyjnej :)

Seascout