Odp: RE: [Czuwaj] Sondaż wyborczy"Czuwaj" - czy tylko?

Szczep im. Szarych Szeregów szare.szeregi w wp.pl
Pią, 23 Wrz 2005, 10:43:09 CEST

"Aleksander Senk" <senk w post.pl> napisał(a):

> Wartosc merytoryczna wynikow takich zabaw jest dokladnie taka sama, jak
> informacja ode mnie, ze wsrod osob, ktore w ciagu ostatniego tygodnia
> przewinely sie przez moj pokoj, 5 glosowalo by Terese, 10 na Dorote, a 15

> na Rafala...
> olek

Słuchaj to jest doskonała wiadomość. Skoro nawet wśród Twoich znajomych - a
zakładam, że masz ich podobnie jak każdy z nas dużo z własnego hufca
zwycięża Rafał to mnie np. wypada się tylko cieszyć z tego powodu. A
jeszcze jaka fajna by z tego wynikała druga tura :-) ;-)

Pozdrawiam przedweekendowo.

Kowlak

Korzystny kredyt mieszkaniowy? Tak, to tutaj!
Najniższe oprocentowanie - już od 1,60% w CHF! Kliknij i sprawdź:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fop9.html&sid=504