Re: [Czuwaj] Sondaż wyborczy "Czuwaj"

Szczep im. Szarych Szeregów szare.szeregi w wp.pl
Pią, 23 Wrz 2005, 13:48:33 CEST

Dnia 23-09-2005 o godz. 13:36 Rafał napisał(a):
> 9 osób wydało kasę na SMSa płatnego za 1.22 PLN? Dziwię się tym ludziom.
> Dziwię się także i Tobie.
> Bo dla mnie, to jestkolejna próba komercyjnego wyciągania kasy. I
> zastanawiam się, co Ty sam i z ZHP z tego będzie miało? W kolejnych
> postach, piszesz, że zysk na 1 SMSsie wynosi 30 groszy. Tak więc moim
> zdaniem to stanowczo za mało - jak na sprzedawanie reputacji Twojej - że
> już nie wspominam o reputacji Związku Harcerstwa Polskiego.

> Jak wyżej. Bo ktoś za nic bierze kasę.
>
> IMO - gdybyś podał link do jakiejś darmowej ankietki, dostałbyś głosy
> [...]

Wiesz Rafał miałem nadzieję, że to jednak Ty żartujesz. Ale nie... Szkoda.
Próbowałeś mieć kiedyś więcej dystansu do rzeczywistości??

Kowlak

WRÓŻBY KUMAKA reż. Robert Gliński - ekranizacja powieści
laureata Nagrody Nobla Güntera Grassa - w kinach od 23 września.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fwrozby.html&sid=512