Re: [Czuwaj] Sondaż wyborczy "Czuwaj"

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 23 Wrz 2005, 21:37:33 CEST

> Temat: Re: [Czuwaj] Sondaż wyborczy "Czuwaj"

> nie... Szkoda.

> "Czuwaj" jako

> Heh. Może nie ma sensu ciągnąć tej dyskusji. Jednak nie uważam, by
> możliwość wzięcia udziału w sondażu smsowym świadczyła o upadku
> "Czuwaja". W końcu "Polityka" co tydzień daje taką możliwość. Tym,
> którzy chcą wziąć udział. Nie obniżając tym swojego poziomu ani
> nikogo do wysyłania smsów nie zmuszając.
> Pozdrawiam
> Helena A. Jędrzejczak

I przyłączam się. Grzesiu to bardzo twórczy Naczelny i fajnie, że ma dużo
nowych pomysłów. Życzę mu nakładów "Polityki"!
I skuteczności, bo jakoś nie mogę dojśc do tego skąd mieli moje zdjątko na
okładkę ostatniego numeru :-) przyznam, że byłem mocno zaskoczony :-)
Myślę, że taki sondaż nikomu nie zaszkodzi, bo to swoista zabawa.
W tego typu zabawach, podobnie jak na listach dyskusyjnych, biora udział
najaktywniejsi. Warto, żeby każdy miał świadomość jak bardzo poglądy na tej
liście nie sa reprezentatywne dla ZHP. Ale to temat rzeka...
:-)
SW