Re: [Czuwaj] Sondaż wyborczy "Czuwaj"

Helena Anna Jędrzejczak helenkaania w gazeta.pl
Pią, 23 Wrz 2005, 21:14:10 CEST

------ Wiadomość oryginalna ------
Od:    Rafał <kmccoy w konto.pl>
Data:  2005-09-23 20:23
Temat: Re: [Czuwaj] Sondaż wyborczy "Czuwaj"

> O co Ci chodzi?
>
> Moje zdanie jest bardzo proste w tym temacie: czy naprawdę
"Czuwaj" jako
> czasopismo bądź co bądź reprezentatywne dla ZHP, zeszło już aż tak
> nisko, że musi czerpać zyski z głosów zbieranych w sondażu
> przeprowadzanym drogą wysyłania SMSów?
>

> Pozdrawiam
> Rafał

Heh. Może nie ma sensu ciągnąć tej dyskusji. Jednak nie uważam, by
możliwość wzięcia udziału w sondażu smsowym świadczyła o upadku
"Czuwaja". W końcu "Polityka" co tydzień daje taką możliwość. Tym,
którzy chcą wziąć udział. Nie obniżając tym swojego poziomu ani
nikogo do wysyłania smsów nie zmuszając.
Pozdrawiam
Helena A. Jędrzejczak

--
LOGO - nowy magazyn dla mezczyzn, ktorzy znaja sie na rzeczy. Juz w sprzedazy.
http://www.logo.gazeta.pl