Re: [Czuwaj] Sondaż wyborczy "Czuwaj"

hm. Rafał M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Sob, 24 Wrz 2005, 07:52:13 CEST

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Całek" <g.c w onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, September 23, 2005 8:52 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Sondaż wyborczy "Czuwaj"

> Już wiem! Cały problem w tym, że patrzysz na "Czuwaj" i moje działania
> przez swój sposób patrzenia na świat. :]
>
> A gdybyś przyjął, że intencją zasadniczą i jedyną sondy sms-owej nie jest
> zarobek, ale uzyskanie jakiejś (fakt, ułomnej) wiedzy o poglądach
> instruktorów, wówczas nie pisałbyś w tak kategorycznych słowach...
>
> Pozdrawiam!
> GC
>
> PS: Jeszcze jedno: nie udało mi się znaleźć sondy sms-owej tańszej niż za
> 1 zł + VAT. Jak ktoś znajdzie, to proszę o kontakt. :) Bo tu naprawdę nie
> chodzi o kasę!

> [...]
Nie wszyscy instruktorzy maja dostep do internetu. Moze i nie wszyscy maja
komorki :) Ale skoro jest sonda na stronie Zjazdu (swoja droga moze by
przywrocic nazwe "Walny Zjazd"?), to moze dla tych co maja komorki, a nie
koniecznie internet sonda via SMS?

W koncu nie chodzi o "wybor", a o zabawe.

Pozdrawiam
Viking-Szczecin