RE: [Czuwaj] Co przyniosą nam wybory?

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 26 Wrz 2005, 09:35:28 CEST

A widzisz - a ja nadal wierzę, iż doczekam czasów kiedy stworzymy federacje
ruchów harcerskich wspólnie reprezentującą ruch (nie organizacje) przed
wszelkimi ciałami politycznymi.
Tak jak potrafią robić to te ohydne ;-) związki skautowe.

g00 opowiadał kiedyś jakim zaskoczeniem było dla niego, kiedy na jednym z
RoverWay-ów spotkał przedstawicieli dwóch organizacji skautowych (ee - chyba
z Włoszech) skrajnie odmiennych, ale zaprzyjaźnionych.
Czyli można ;-).
--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ