Re: [Czuwaj] Kawałki MUR-u

Czw, 29 Wrz 2005, 14:42:27 CEST

----- Original Message -----
From: "T.Rex" <trex w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 29 September 2005 14:12
Subject: [Czuwaj] Kawałki MUR-u

> Harcerz do dziecko przebrane za idiotę prowadzone przez idiotę przebranego
> za dziecko?
>
> Czasem wydaje się, że przyprawionej nam (myślę o harcerstwie jako ruchu
> jednej idei, do którego zaliczam wszytskie organizacje) gęby nigdy się nie
> pozbędziemy.

Przyjacielu,

Nic dziwnego, skoro samy tego chcemy, to tak jest.

Moi młodzi z naboru wprost się spytali, czy MUSZĄ kupować te mundury, bo są
paskudne i oni tego nie będą nosić. Mają kolegów na podwórku harcerzy,
naoglądali się. Chłopcy ci maja po 16 lat i nie chcą nosić takiego wdzianka.
Mimo, że sama idea harcerska im nie przeszkadza, przyszli do druzyny i
aktywnie uczęszczają na zbiórki - gdzie dzieje sie to, co ich interesuje.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin