Re: [Czuwaj] krzyze dla powstanców

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Czw, 29 Wrz 2005, 16:18:04 CEST

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, September 29, 2005 3:14 PM
Subject: Re: [Czuwaj] krzyze dla powstanców

Z tego co ja mam zapisane w ksiazce, to z uwagi na poczynania hm.
Grazynskiego odlaaczyla sie w 1938 roku duza grupa instruktorow, majac dosc
jego sposobu prowadzenia ZHP. Mialem to kiedys przeslac na liste i - bije
sie w piersi - nie mam czasu tego przepisac.

Postaram sie od dzisiaj przynajmniej po 3 zdania dziennie przed snem
przepisac.

Pozdrawiam
Viking - Szczecin