RE: [Czuwaj] krzyze dla powstanców

Jacek Garboliński garbol w gazeta.pl
Czw, 29 Wrz 2005, 22:43:16 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of hm. Rafal M. Raniowski
HR
Sent: Thursday, September 29, 2005 4:18 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] krzyze dla powstanców

Z tego co ja mam zapisane w ksiazce, to z uwagi na poczynania hm.
Grazynskiego odlaaczyla sie w 1938 roku duza grupa instruktorow, majac dosc
jego sposobu prowadzenia ZHP. Mialem to kiedys przeslac na liste i - bije
sie w piersi - nie mam czasu tego przepisac.

Postaram sie od dzisiaj przynajmniej po 3 zdania dziennie przed snem
przepisac.

Pozdrawiam
Viking - Szczecin
To o czym wspominasz, to chyba odnosi się do "Wigier", i nie z powodu
Przewodniczącego Grażyńskiego, a z powodu Naczelnika Trylskiego. HP powstały
zaś na bazie niezadowolenia, że żaden narodowościowy instruktor nie znalazł
się w Naczelnictwie Sz.SZ.
Jeżeli się mylę, to proszę o sprostowanie.
Pozdrawiam,
Garbol