[Czuwaj] Ciekawy kontakt dla outdoorowcow :-)

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 30 Wrz 2005, 01:24:09 CEST

Czuwaj!

Korzystając z uprzejmości Olka (jako, że nie jestem subskrybentem tej listy)
chciałem "sprzedać" Wam pomysł na zbiórkę/biwak. Organizowałem ostatnio w
ramach Święta Hufca spływ kajakowy rzeką Narew i postanowiłem podzielić się
z Wami kontaktem.

Kajaki brałem od pana Grzegorza Śniadowskiego, 602592212, z Pułtuska.

Pan jest bardzo miły, życzliwy i bezproblemowo się z nim współpracuje.
Posiada do 20 kajaków (40 osób), załatwia również ratowników. Można się
umówić na jednodniową zbiórkę lub nawet dwu-trzydniowy spływ. Pan Śniadowski
załatwia trasę, miejsca noclegowe, ewentualnie transport kajaków gdyby ktoś
chciał skończyć gdzie indziej. A samo pływanie kajakiem po Narwii jest
naprawdę przyjemne, szczerze polecam.

Będzie mi miło, jeśli korzystając z kontaktu powołacie się na nasz hufiec,
obiecałem panu Śniadowskiemu reklamę :-)

phm. Piotr Krezmień,
Szczep 208 WDHiZ,
Hufiec Warszawa-Mokotów