[Czuwaj] "Zabawy sondazowe"

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 30 Wrz 2005, 22:12:43 CEST

Zubku!

Jezeli nikt nie polemizuje z faktami i rzeczywiscie w ciagu kilku godzin
liczba oddanych glosow na jedna kandydatke wzrosla o 150% po czym sonda
zostala zamknieta, to ja swoje zdziwienie podtrzymuje.
Ale, oczywiscie, inne mozliwe rozwiazania tez dopuszczam, skoro je
napisalem. Ocenę prawdopodobienstwa pozostawiam sobie. I Wam.

Czy wierze, ze ktos moze glosowac na kandydata dlatego, ze "ogol by na niego
zaglosowal"... ?
Powiedziec szczerze?
Wierze.

A że, jak sam powiedziałes, mądry człowiek jestem (za komplement,
oczywiscie, dziekuje), to nie wysmiewaj mojej wiary, bo zaprzeczysz sam
sobie :-)

A ugrupowaniu, na ktore oddalem swoj glos, zadne sondaze szans wejscia do
parlamentu nie wrozyly.
Zatem zle trafiles sugerujac, ze to zawód po niedzieli uczulił, a wrecz
przeczulił, mnie na takie sytuacje :-)

pozdrawiam
olek