Odp: Odp: [Czuwaj] pytanie w sprawie obozu

Krzysztof Wierzbowski offik w mojawww.net
Czw, 6 Kwi 2006, 22:10:51 CEST

> Taka kwota i tyle dni ??? Życze powodzenia - jak znajdziesz taki obóz daj
> mi znac:-)

W ZHR - wiem napewno ze robi taki obóz Salezjański Ruch Programowo -
Metodyczny "Dęby" z Lądu k. Konina, ale niestety z nimi jechac nie moge,
mozna za tyle zrobic obóz.. trzeba tylko chciec...
Stawka żywieniowa tylko oficjalnie ma byc 12 zl, generalnie i tak zawsze
przy bardzo dobrym jedzeniu wychodzi kolo 8,
Licząc 20 * 8 mamy 160 zl
Koszty dodatkowe obozu (transport na i z obozu sprzetu + kucharka +
pielegniarka + ratownik ) 3000-4000 zl przy 100 osobach na obozie wychodzi
po 40 zl na osobe, to mamy narazie 200 zl kosztow, no i kolejne 200 na inne
sprawy... spokojnie mozna zorganizowac wszystko... tylko naprawde trzeba
chciec...