Odp: Odp: [Czuwaj] pytanie w sprawie obozu

Czw, 6 Kwi 2006, 22:22:22 CEST

Dnia czwartek, 6 kwietnia 2006 22:10, Krzysztof Wierzbowski napisał:

> Koszty dodatkowe obozu (transport na i z obozu sprzetu + kucharka +
> pielegniarka + ratownik ) 3000-4000 zl przy 100 osobach na obozie wychodzi
> po 40 zl na osobe, to mamy narazie 200 zl kosztow

Kucharka i ratownik i pielęgniarka nic nie jedzą? Czy kadra wnosi pełną
płatność za obóz? Liczycie jakąś amortyzację za sprzet? A jakbys mógł mi
konkretnie wyszczególnić gdzie można przetransportować sprzęt i 100 osób (w
obydwie strony) i zmieścić się w 4000 zł. Wydaje mi się, że obóz o którym
piszesz ma dodatkowy wkład własny, który obniża te koszty.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"