[Czuwaj] II spotkanie Rady Naczelnej - wrazenia

TOGRO.pl togro w togro.pl
Sob, 8 Kwi 2006, 22:23:09 CEST

Pomylilem się. OFOP - Ogolnopolska Federacja Organizacji Pozarzadowych.

> ===
> - interpelacje zlozone przez czlonkow RN w sprawach:
> organizowania obozow poza ZHP;
>
> ===
> DJD:
> Możesz naświetlić zagadnienie? Co ma ZHP do obozów
> organizowanych poza ZHP?

Chodzi o poruszenie tematu dlaczego czesc jednostek harcerskich woli
organizowac obozy poza strukturami ZHP - w domysle dzialania w kierunku
uproszczenia formalnosci zwiazanych z organizowaniem placowek w ramach ZHP.
Jak Slawek Was wroci do domu i znajdzie chwilke to pewnie wyjasni intencje
swojej interpelacji. Ja jej nie widzialem.

Tomek