[Czuwaj] II spotkanie Rady Naczelnej - wrazenia

T.Rex trex w harcerstwo.net
Sob, 8 Kwi 2006, 19:52:45 CEST

> 4. Skarbnik ZHP poprosil o zdjecie z porzadku obrad budzetu wyprawy
> wedrowniczej - decyzja analogicznie jak w punkcie 3.

Nie bardzo rozumiem. Czy mógłbys to bardziej naswietlić? Najbardziej
interesuje mnie argumentacja Skarbnika bo jak rozumiem RN nie zajęła się
sprawą budżetu Wyprawy Wędrowniczej w żaden sposób. Czy nasz dokument miał
jakieś uchybienia? Jestem tym osobiście zainteresowany jako Komendant
Wyprawy. Zwłaszcza, że wraz z budżetem w jednym dokumencie znajdują się
założenia programowe i oragniazacyjne. Poprzednia RN nie miała do niego
zastrzeżeń ale jak rozumiem inni ludzie, inna optyka - stąd moja ciekawość.
Chciałbym wiedzieć co trzeba ewentualnie poprawić.

Rex