[Czuwaj] II spotkanie Rady Naczelnej - wrazenia

TOGRO.pl togro w togro.pl
Sob, 8 Kwi 2006, 22:25:18 CEST

Może powinienes poprosic Skarbnika o wypowiedz, bo nie było glebszego
uzasadnienia. Ja nie czytam w jego myslach i mogę się domyslac dlaczego tak
zrobil. Ale nie chciałbym być glosem Skarbnika na liscie, ani tym bardziej
zgadywac...

Tomek