RE: [Czuwaj] Tani obóz

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 12 Kwi 2006, 10:22:35 CEST

1. To już psow nie wprowadza się do łańcucha pokarmowego? :-))

2. Nie ma wymogu podpisywania umowy na wywoz zlewek. Wystarczy, ze komendant
ma taka wiedze i przekaze ja w czasie ew. kontroli. Jeśli się myle, to
proszę o poprawienie, ale naszemu Sanepidowi zawsze to wystarczalo.

> Tylko u diaska jakąż psiarnię musiałby mieć
> taki rolnik, żeby skarmić zlewki z obozu ponadstuosobowego?!

Ja prowadze raczej duze obozy (okolo 300 osob). Często jest tak, ze
produkty, które nie schodza z kuchni, ale już nie wracaja do magazynu
oddajemy rolnikowi w postaci polproduktu. Z tego co wiem, to jedza to potem
ludzie - jego rodzina. Być może jest to na pograniczu przepisow, ale nie
wyrzuce dobrego jedzenia, gdy mogą je zjesc inni.

Tomek