Re: Re: [Czuwaj] Tani obóz

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
¦ro, 12 Kwi 2006, 22:59:52 CEST

Użytkownik "Adrian Łaskarzewski" <adrian_2 w zhp.inet.pl> napisał:
>Taka rola Pana Druha, aby uświadomić rodzicom, że koszt owszem,
>ale ważniejsze jest zdrowie, bezpieczeństwo i odpowiednie warunki na obozie.
>Uświadomić, na co zostaną wydane ich pieniądze.
>Uświadomić, że jeśli to ma być obóz harcerski, to nie byle co i byle jak, byle najtaniej,
>że obóz harcerski musi spełniać pewne bezdyskusyjne wymagania.
>Harcerski - znaczy zgodny z przepisami, dobrze przygotowany,
>posiadający wszelkie wymagane pozwolenia i spełniający z nadwyżką stawiane wymagania.
>Profesjonalny.

A ja nadal uwazam ze oboz za 700zł od łebka to zrobic potrafi kazdy i wcale nie ma gwarancji, ze jakosc tego obozu bedzie odpowiednia.
A zeby zrobic oboz z odplatnoscia 117 zl/18 dni to trzeba sie napracowac - nie wierzycie to sprobujcie.
Po drugie zastanawia mnie, dlaczego z uporem maniaka Druhowie insynuuja, ze te moje obozy sa niezgodne z przepisami, zle przygotowane, nie posiadajace wymaganych zezwolen ?
Po trzecie wywolujac wilka z lasu powiedzialem wyraznie, ze oczywiscie nie kazdy mieszka wsrod jezior, wiec nie kazdy moze zrobic oboz 20 km od domu, ale przeciez nie wszystkie hufce sa wielkomiejskie !! Pare kilometrow od nas jest hufiec ktory oferowal w ubieglym roku "obóz" za 900 zł (noclegi w pensjonacie).
Reasumujac - rzeczywiscie atakuje drozyzne na obozach - bo moim zdaniem mozna naprawde tanim kosztem zorganizowc tani i wartosciowy oboz w lesnej gluszy - moze w kolejnym roku glusza sie znudzi i trzeba bedzie robic te wycieczki autokarowe - ale co jakis czas posiedzmy w lesie nad jeziorem i cieszmy sie, ze mamy wakacje za 117 zl. (Ci co maja jakis las za oknami) Cos w tym zlego ?
I nadal uwazam, ze za niektorymi atakami kryja sie bardzo niskie pobudki.
Andrzej
P.S. Jesli ktos chcialby jakies konkretne wskazowki jak rozwiazac jakies problemy prosze pisac na harc38 w op.pl a nie na liste, odpowiem na pewno.
A.