Re: RE: Re: [Czuwaj] Tani obóz

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Czw, 13 Kwi 2006, 08:17:59 CEST

Użytkownik TOGRO.pl <togro w togro.pl> napisał:

>Ja się osobiscie nie upieram, ale nie dostalem odpowiedzi na moje pytania. A
>to tez jest odpowiedz...

nie odpisywalem na rozne rzekome zarzuty i pytania, gdyz uwazalem, ze to typowe "szukanie dziury w calym", gdzie kazdy argument jest dobry byle nie byc zmuszonym do zmiany aktualnego stanu rzeczy.
Twoje pytania:

- kto mianuje komendanta (podpisuje umowe z kierownikiem placowki)?

Komendanta "mianuje" dyrektor szkoły, która jest organizatorem obozu
(sprawdzilem - szkoly sa wymienione w przepisach jako uprawnione do organizowania wypoczynku letniego chociaz rzadko z tego korzystaja - obecnie)
- czy kadra obozu ma ubezpieczenie OC inne niż harcerskie?

kadra obozu nie ma harcerskiego ubezpieczenia obozu a wlasne, nauczycielskie OC (obejmuje rowniez prace z mlodzieza w wakacje)

- kto zatwierdza budzet obozu?

W mysl zadnych panstwowych przepisow nie jest wymagane "zatwierdzanie" budzetu - jako kierownik placowki odpowiadam za budzet, z dotacji rozliczam sie fakturami z Urzedem Miasta
- kto kwalifikuje uczestnikow?

Kadra bioraca udzial w obozie, oczywiscie (cala 14-osobowa druzyna otrzymuje automatyczna kwalifikacje o ile ma odpowiednie pieczatki na karcie uczestnika - lekarz, itp)
- kto podpisuje umowe na rozbicie obozu w konkretnym miejscu?

oczywiscie nadlesniczy, bo to jego teren

- kto zglasza oboz do kuratorium, sanepidu i wszystkich swietych?

oczywiscie ja, jako kierownik placowki - jeszcze straz, wojt i sluzba zdrowia

- kto zalatwie karte kwalifikacyjna? A jeśli nie karte to inny dokument?

a dlaczego cos innego, a nie karta ? I co to znaczy "zalatwia" ? uczestnik dostaje karte z pieczatka organizatora (szkoly) i biega do rodzicow, pielegniarki, lekarza. Czyli co ? Uczestnik zalatwia ?

- kto wystepuje o dotacje i kto ja rozlicza?

Ja wystepuje o dotacje, pobieram gotowke z kasy miasta i rozliczam sie fakturami wystawionymi na urzad miasta (dotyczy dotacji z komisji rozwiazywania problemow alkoholowych - jest taka tez w waszym urzedzie i ma spora kase na wypoczynek letni)

- kto przyznaje dofinansowania dla konkretnych osob? (czyli kto ustala,
który uczestnik ile ma zaplacic?)

wszyscy placa rowno - w ubieglym roku 117 zl za 18 dni :)

- kto przyjmuje rozliczenie finansowe po obozie?

i znowu - przepisy panstwowe nie wymagaja skladania nikomu rozliczen finansowych. Gdyby sobie zyczyli, to z checia przedstawil bym takie rozliczenie: dyrektorowi szkoly, rodzicom, innym chetnym. Z obu poprzednich obozow mam segregatory z rozliczeniami, chetnie bym sie pochwalil...

- kto wizytowal Twój oboz w poprzednich latach?

zapowiadali wizyte nadlesniczy i kuratorium, ale dojechal tylko sanepid...

pozdrawiam
Andrzej.