Re: [Czuwaj] Re: tani obóz - o co tyle hałasu :)

Czw, 13 Kwi 2006, 10:33:00 CEST

----- Original Message -----
From: "Piotr Kowalski" <szare.szeregi w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, April 13, 2006 9:48 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: tani obóz - o co tyle hałasu :)

pieniedzy. Korzystamy z wlasnego sprzetu, formalnosci, program i sprawy
organizacyjne zalatwiamy sami, sami rozliczamy oboz z dotacji a mimo to
"nalezy sie" cos za "obsluge".

> I znów demagogia. Sam nie rozliczasz dotacji. Musi to zaksięgować
> hufiec/chorągiew (zależnie od lokalnego układu).
>
> Kowlak
> --

Spokojnie, spokojnie.
Sam dobrze wiesz że w pewnych "lokalnych układach"
dotacje są "rozliczane" bezposrednio
fakturami wystawianymi na "donatora".

A co sądzisz o sytuacji
- obóz drużyny na "darmowej na bazie obozowej"
  (darmowa baza i wyżywienie)
   zorganizowanej przez "jakieś stowarzyszenie".

Czesław