[Czuwaj] Tani obóz

Czw, 13 Kwi 2006, 11:46:59 CEST

Dnia czwartek, 13 kwietnia 2006 08:17, Andrzej Rolewicz napisał:

> W mysl zadnych panstwowych przepisow nie jest wymagane "zatwierdzanie"
> budzetu - jako kierownik placowki odpowiadam za budzet, z dotacji rozliczam
> sie fakturami z Urzedem Miasta.

Ciekawi mnie na jakiej zasadzie kupujecie (jak sam wspominałeś) "coś ze
sprzętu" na każdy obóz.

Kto jest właścicielem kupionego w zeszłym roku parnika? ZHP, Urząd Miasta czy
może szkoła?

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"