Re[2]: [Czuwaj] Tani obóz

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Czw, 13 Kwi 2006, 11:53:36 CEST

> Ciekawi mnie na jakiej zasadzie kupujecie (jak sam wspominałeś) "coś ze
> sprzętu" na każdy obóz.

> Kto jest właścicielem kupionego w zeszłym roku parnika? ZHP, Urząd Miasta czy
> może szkoła?

Kupiony sprzęt, odpowiednim pokwitowaniem nalezy przekazać jednostce
prowadzącej ewidencję materiałowo - sprzętową. Kopia tego pokwitowania
musi być przy fakturze zakupu sprzętu. Komu takie pokwitowanie
wystawia Andrzej - nie wiadomo. Pewnie w ogóle tego nie robi, no bo po
co. Po jakimś czasie, jak np., czego mu nie życzę, drużyna się
rozpadnie, to sprzęt będzie sie pałętał i niszczał, bo nie wiadomo
czyj jest. Albo po prostu ktoś z kadry "za służby lata" weźmie sobie
po prostu do domu. Zaznaczam, że to czysta teoria w przypadku drużyny
druha Andrzeja, ale mnie osobiście znana z kilku przypadków zarówno w
ZHP jak i w ZHR.

--
Pozdrowienia,
 Piotr Giczela