Re: [Czuwaj] Tani obóz

Czw, 13 Kwi 2006, 12:01:10 CEST

----- Original Message -----
From: "Andrzej Grabowski" <andrzej w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 12 April 2006 00:30
Subject: [Czuwaj] Tani obóz

> [...]
> koszty - chocby zszycia, wymiany , impregnacji namiotów. Poszycie
> kanadyjki np. kosztuje chyba ok. 50 zł. Nie zawsze da się naprawić. W
> sprzęt trzeba co roku inwestować, odnawiać. I tak nie jestem w stanie
> zrobić wszystkiego bo nas na to nie stać. Gdybym chciał sprzęt wypożyczyć
> to jest normalna sprawą, że coś bym chciał za to aby móc go potem
> zregenerować. Bo o żadnym zysku tu nie może byc mowy. Aby następne
> pokolenia harcrzy mogły pojechac  na oboazy musimy starać się dloiczać
> jakieś pieniadze na amortyzację. Nie zawsze się nam udaje.

Jako, ze ten "heden z druhów" to ja - to może trzy grosze:

- Gdyby te pieniądze były wydane na sprzęt - nie mówiłbym ani słowa. Ale jak
dotąd nie mam takich danych, aby były one na sprzęt wydawane. Ani na zakup,
ani na naprawę. Dostając harcerskie namioty - sami musimy kupić nici, igły,
tasiemki itp. - i pozeszywać.

Podsumowanie: gdyby kasa ta szła na remont - zakup sprzetu - byłoby wszystko
OK.

Moze warto to zacząć zmieniać?

Dominik Jan Domin