[Czuwaj] Uwłaszczenie w ZHP ;)

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 13 Kwi 2006, 12:19:42 CEST

Dominik Jan Domin napisał(a):

> - Gdyby te pieniądze były wydane na sprzęt - nie mówiłbym ani słowa. Ale
> jak dotąd nie mam takich danych, aby były one na sprzęt wydawane. Ani na
> zakup, ani na naprawę. Dostając harcerskie namioty - sami musimy kupić
> nici, igły, tasiemki itp. - i pozeszywać.

Sluchajcie!
A czemu hufce nie chcą "uwłaszczać" sprzętowo swoich srodowisk?
Mam na mysli przede wszystkim hufce miejskie, na których terenie
działają szczepy.
Czy to im sie nie opłaca? (ze wzgledu na to, ze o swoje dba się znacznie
lepiej my uwlaszczamy nawet zastępy :))

Czy nie opłaca się im dążyć do tego, bo obozy były organizowane przez
srodowiska, a nie przez hufiec?
Czy Zjazd Hufca nie może zdecydować o takim uwłaszczeniu?
Czy moze po prostu instruktorom takich hufców nie zależy na tym, by miec
wlasny sprzęt i konieczność zorganizowania obozu na głowie?

pozdrawiam
olek