Re: RE: Re: [Czuwaj] Tani obóz

Czw, 13 Kwi 2006, 12:52:55 CEST

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 13 April 2006 11:09
Subject: RE: RE: Re: [Czuwaj] Tani obóz

> - kto zglasza oboz do kuratorium, sanepidu i wszystkich swietych?
>
> oczywiscie ja, jako kierownik placowki - jeszcze straz, wojt
> i sluzba zdrowia

Domniemywam, ze na zgloszeniu jest pieczatka szkoly, a nie Twoje imie i
nazwisko. Wiec zglasza szkola. Czy w zgloszeniu jest informacja, ze to oboz
harcerski? Domyslam się ze nie. Wiec zastanawiam się, czy zgodnie z prawem
jezdzisz na obozy harcerskie, czy to zwykle kolonie letnie...

===
DJD:
Czyli wazna jest forma, a nie treść... czyli wszystko, co robi organizacja
zwana ZHP to jest "HARCERSTWO", a co kto poza organizacją, to
"CYWIL-BANDA"?? Dla mnie "zwykła kolonie letnie" to "obóz harcerski" z
autokarami na każde żądanie i zakwaterowaniem w domkach kempingowych...

Zwłaszcza, ze nie wiem, czy mozna mówić o PRAWNEJ formie "obozu
harcerskiego". Bo prawnie chyba cos takiego nie istnieje.

Ale to temat na zupełnie inna dyskusję...

Dominik Jan Domin