Re: strona RN ZHP=było: Re: [Czuwaj] re: tani obóz

Czw, 13 Kwi 2006, 13:19:06 CEST

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, April 13, 2006 1:13 PM
Subject: RE: strona RN ZHP=było: Re: [Czuwaj] re: tani obóz

Uwierz mi, ze maja co tam umiescic bo mailami przesylaja to do wszystkich
czlonkow RN.

> A poważniej, to które komisje mają problemy ?

A co to? Tajemnica?

- Komisja ds. zarządzania i finansów - hm. Sławomir Waś,
- Komisja ds. wizerunku i rozwoju liczebnego - hm. Andrzej Starski.

Pozdrawiam
Tomek

Skoro mają Co umieścić, to w czym jest problem ?

Czesław