[Czuwaj] strona RN ZHP=było

Seascout seascout w go2.pl
Czw, 13 Kwi 2006, 14:47:44 CEST

::
::Uwierz mi, ze maja co tam umiescic bo mailami przesylaja to do wszystkich
::czlonkow RN.
::
::> A poważniej, to które komisje mają problemy ?
::
::A co to? Tajemnica?
::
::- Komisja ds. zarządzania i finansów - hm. Sławomir Waś,
::- Komisja ds. wizerunku i rozwoju liczebnego - hm. Andrzej Starski.
::
::Pozdrawiam
::Tomek
::
::PC==============================
::Skoro mają Co umieścić, to w czym jest problem ?
::

Ja odpowiem, bo to ja byłem inicjatorem utworzenia strony RN.
Problemem są zasoby. Szczególnie zasoby czasowe.
Stronę zbudował Marcin Goleman. Dane mogą dodawać Togro i ja oraz po jednym
przedstawicielu każdej komisji. WSZYSCY robią tę stronę w swoim wolnym
czasie i WSZYSCY są aktywnymi instruktorami ZHP w swoich środowiskach,
członkami RN i mają swoją pracę zawodową i rodziny.

Stąd ograniczenie zasobów jakim jest czas. Ale mimo to już zbliżamy się do
końca i z opóźnieniem serwis będzie otwarty.

Seascout