Re: [Czuwaj] strona RN ZHP=by³o

Czw, 13 Kwi 2006, 15:52:37 CEST

----- Original Message -----
From: "Seascout" <seascout w go2.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, April 13, 2006 2:47 PM
Subject: [Czuwaj] strona RN ZHP=by³o

::
::Uwierz mi, ze maja co tam umiescic bo mailami przesylaja to do wszystkich
::czlonkow RN.
::
::> A powa¿niej, to które komisje maj± problemy ?
::
::A co to? Tajemnica?
::
::- Komisja ds. zarz±dzania i finansów - hm. S³awomir Wa¶,
::- Komisja ds. wizerunku i rozwoju liczebnego - hm. Andrzej Starski.
::
::Pozdrawiam
::Tomek
::
::PC==============================
::Skoro maj± Co umie¶ciæ, to w czym jest problem ?
::

Ja odpowiem, bo to ja by³em inicjatorem utworzenia strony RN.
Problemem s± zasoby. Szczególnie zasoby czasowe.
Stronê zbudowa³ Marcin Goleman.
Dane mog± dodawaæ Togro i ja
oraz po jednym przedstawicielu ka¿dej komisji.

Co stoi na przeszkodzie by uprawnienia edytora
mieli wszyscy chêtni cz³onkowie RN ?
Brak zaufania do cz³onków RN ?
Przecie¿ edytorzy to nie administratorzy
wiec wielkich szkód nie moga spowodowaæ.
No, chyba ¿e chêtni jestescie tylko wy dwaj ?
;-)

Czes³aw