Re: strona RN ZHP=było: Re: [Czuwaj] re: tani obóz

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Czw, 13 Kwi 2006, 13:38:05 CEST

> From: czesiek.harcerstwo [mailto:czesiek w harcerstwo.net]

> A może to dlatego że te 2 komisje nie mają CO napisać ?
> ;-)  ;-)  ;-)  ;-)    [ wiem, wiem, wredna świnia jestem ;-))))))  ]

Uwierz mi, ze maja co tam umiescic bo mailami przesylaja to do wszystkich
czlonkow RN.

> A poważniej, to które komisje mają problemy ?

A co to? Tajemnica?

- Komisja ds. zarządzania i finansów - hm. Sławomir Waś,
- Komisja ds. wizerunku i rozwoju liczebnego - hm. Andrzej Starski.

Pozdrawiam
Tomek

Kochani! Jak zauważyliście nie miaŁem ostatnio zbyt wiele czasu na dyskusje.
Nie sprowokowało mnie nawet pytanie o moją interpelację w sprawie obozów.
No ale jak mi tu ktoś pisze, że "moja" Komisja w RN nie ma o czym pisać to
zmuszony jestem porzucić inne zajęcia i złożyć wyjaśnienie.
(Dzięki TOGRO za sygnał!)

Może to wstyd, ale je jeszcze nie byłem na stronie RN, bo rzeczywiście
wszelkie info w tej kadencji ślemy sobie mailami i jest świetny przepływ
informacji. To już nie jest RN WJK...
Większość info leci w plikach, a wiem, że na listę pliki nie wchodzą.
Druh Wiceprzewodniczący Rafał poprosił o wyznaczenie osoby, która z ramienie
Komisji będzie odpwowiadać za stronę. I my tak zrobiliśmy. Wyrażam
przekonanie, że nasz ochotnik też miał mało czasu na te sprawy :-)

Z dorobku Komisji służę protokołami z II i III spotknia. Pierwsze nie było
protokołowane, ale Togro dość czytelnie opisał wydarzenia z I posiedzenia
RN. Zresztą z tego też - jest niezastąpiony.
Służę także planem pracy komisji do 2009 roku.
Do naszych zasług należy na pewno inne, poważne podejście do tematu karty
rabatowej, wnieśliśmy skutecznie uwagi do kierunków działania GK,
opiniowaliśmy dokumenty i uchwały, wypracowaliśmy 10 wniosków do bieżącej
realizacji przez GK, na nas spada odpowiedzialność za obcięcie budżetu płac
GK o 200.000 zł.
To tyle na razie w skrócie. Postaram się wkrótce o uzupełnienie strony i
pełniejsze informacje. Zawsze też można wejść na moją stronę :-)

Serdecznie pozdrawiam i Wesłych życzę!
SW